Bianca verbindt 48.000+ mensen
met haar gebarentaal e-learning


Bianca is doof en startte zonder ervaring, vanuit het huis van haar moeder, een online business
met alleen haar laptop en telefoon. Nu kan iedereen dankzij haar gebarentaal leren.

Bianca verbindt 48.000+ mensen met haar gebarentaal e-learning

Bianca is doof en startte zonder ervaring, vanuit het huis van haar moeder, een online business met alleen haar laptop en telefoon. Nu kan iedereen dankzij haar gebarentaal leren.

€950.000+

Omzetverwerkt

540%

Groei in 1 jaar

48.000+

Communicatiebarrières doorbroken

Inspelen op de behoefte

"Dit moet anders kunnen"

Toen Bianca's gehoor verslechterde en ze van slechthorend naar doof ging, wilden haar vrienden en naasten niets liever dan de mogelijkheid behouden om met haar te communiceren. In hun zoektocht naar een gebarentraining merkten ze al snel dat het niet zo eenvoudig was.

Alle gebarentrainingen die ze vonden...

  1. Waren niet voor iedereen (met of zonder beperking) toegankelijk
  2. Werden fysiek gegeven en waren ver weg
  3. Waren saai, oubollig en misten humor

Dat moest én zou veranderen. Bianca besloot het heft in eigen hand te nemen: Ze wilde gebarentaal leren niet alleen effectief en makkelijk maken, maar vooral leuk en inclusief voor iedereen.


Inspelen op de behoefte

"Dit moet anders kunnen"

Toen Bianca's gehoor verslechterde en ze van slechthorend naar doof ging, wilden haar vrienden en naasten niets liever dan de mogelijkheid behouden om met haar te communiceren. In hun zoektocht naar een gebarentraining merkten ze al snel dat het niet zo eenvoudig was.

Alle gebarentrainingen die ze vonden...

  1. Waren niet voor iedereen (met of zonder beperking) toegankelijk
  2. Werden fysiek gegeven en waren ver weg
  3. Waren saai, oubollig en misten humor

Dat moest én zou veranderen. Bianca besloot het heft in eigen hand te nemen: Ze wilde gebarentaal leren niet alleen effectief en makkelijk maken, maar vooral leuk en inclusief voor iedereen.

Als het er niet is... Dan maak ik het!

Nieuw leven geblazen in
traditionele gebarencursussen

Gebarenchallenge

Ze ontwikkelde een laagdrempelige challenge met vrolijke marketing, een gezellige tone-of-voice en échte verhalen over haar ervaringen als slechthorende. Ze maakte zelf een eigen logo en huisstijl, filmde met haar telefoon en zette haar aanbod op een landingspagina. Wat begon als een bescheiden initiatief groeide explosief, met 500 deelnemers in het eerste jaar en 3200 deelnemers in het tweede jaar, iets wat ze nooit had verwacht.

Gebarenchallenge

Als het er niet is... Dan maak ik het!

Nieuw leven geblazen in
traditionele gebarencursussen

Ze ontwikkelde een laagdrempelige challenge met vrolijke marketing, een gezellige tone-of-voice en échte verhalen over haar ervaringen als slechthorende. Ze maakte zelf een eigen logo en huisstijl, filmde met haar telefoon en zette haar aanbod op een landingspagina.
Wat begon als een bescheiden initiatief groeide explosief, met 500 deelnemers in het eerste jaar en 3200 deelnemers in het tweede jaar, iets wat ze nooit had verwacht.

Bianca het is rolmodel die ze zelf altijd miste

Bianca het is rolmodel die ze zelf altijd miste

Ook een online cursus verkopen?


Met Huddle zet je in een handomdraai de perfecte ledensite online voor digitale programma's en een community. Inclusief gratis Huddle app voor je leden. Huddle is het meestgebruikte Learning Management System van Nederland en naadloos te integreren met Plug&Pay.


Ga naar Huddle

Ook een online cursus verkopen?


Met Huddle zet je in een handomdraai de perfecte ledensite online voor digitale programma's en een community. Inclusief gratis Huddle app voor je leden. Huddle is het meestgebruikte Learning Management System van Nederland en naadloos te integreren met Plug&Pay.


Ga naar Huddle

Ze creëerde haar eigen marketingmachine


Bianca's Marketingmachine

  1. Via advertenties genereert Bianca leads door een gratis gebarentaalcursus aan te bieden.
  2. Op de landingspagina van deze weggever, kunnen geïnteresseerden zich hiervoor inschrijven.
  3. Eenmaal ingeschreven, belanden haar leads in een e-mailfunnel waarin ze haar leads opwarmt voor de GebarenChallenge. Deze kunnen zij aanschaffen via haar verkooppagina.
  4. Op de betaalpagina worden de laatste twijfels weggenomen en kunnen haar klanten daadwerkelijk afrekenen.
  5. Nadat het bestelproces is afgerond, ontvangen haar klanten automatisch toegang tot de challenge in haar cursussite.


Ook zo'n salesfunnel bouwen voor jouw online business?
Zet in no-time je eigen salesfunnel online met Plug&Pay!

Direct toegang


Ze creëerde haar eigen marketingmachine...


Stap 1: De gratis weggever

ia advertenties genereert Bianca leads door een gratis gebarentaalcursus aan te bieden. Op de landingspagina van deze weggever, kunnen geïnteresseerden zich hiervoor inschrijven

Advertentie gratis weggever


Stap 2: De ultieme conversie

Eenmaal ingeschreven, belanden haar leads in een e-mailfunnel waarin ze haar leads opwarmt voor de GebarenChallenge. Deze kunnen zij aanschaffen via haar verkooppagina. Op de betaalpagina worden de laatste twijfels weggenomen en kunnen haar klanten daadwerkelijk afrekenen.

Verkooppagina en betaalpagina Bianca


Stap 3: Toegang cursussite

Nadat het bestelproces is afgerond, ontvangen haar klanten automatisch toegang tot de challenge in haar cursussite.

Toegang Huddle

Ook zo'n salesfunnel bouwen voor jouw online business? Zet in no-time je eigen salesfunnel online met Plug&Pay!


Direct toegang


Ik ben gewoon zelf begonnen...

Bianca's gamechangers

  • Niet wachten, gewoon beginnen: Snel zelf een logo gemaakt met Canva, een landingspagina online gezet en video's gemaakt met haar eigen telefoon zodat ze kon lanceren.
  • Niet meer 1-op-1, of in kleine groepjes werken. Dit was te vermoeiend en niet schaalbaar. Online cursussen hebben gezorgd voor een grotere impact terwijl ze meer energie overhield.
  • Eén simpele videoadvertentie van 1 minuut, gefilmd met haar telefoon, zorgde voor 540% groei in deelnemers.

  • Door échte persoonlijke verhalen te delen met dingen waar ze zich vroeger voor schaamde, zet ze haar marketingboodschap enorm veel kracht bij.

  • De eerste jaren lanceerde ze slechts 1x per jaar, waardoor toegang krijgen tot de challenge exclusiever werd en ze momentum creëerde om deel te nemen.

  • De eerste jaren vroeg Bianca slechts €29,95 voor haar complete jaarprogramma. Hoewel dit erg laag geprijsd is, ging het verhaal over haar programma snel rond: "Het kost maar 3 tientjes!"

Bianca durfde niet meer te vragen

Bianca pricing

Word jij ons volgende succesverhaal?

Zet in 5 minuten je eerste Plug&Pay betaalpagina online!

Word jij ons volgende succesverhaal?

Zet in 5 minuten je eerste Plug&Pay betaalpagina online!