Amy bewees haar haters het tegendeel
en werd op haar 27e miljonair


De afgelopen jaren heeft Amy (bekend als FastForwardAmy), haar online coaching programma's meer dan 8.000 keer verkocht en daarmee een omzet van meer dan 5 miljoen euro gegenereerd. Als ondernemer met een miljoenenomzet en als host van één van België's best beluisterde podcasts, lijkt ze het geheim voor succes te hebben ontdekt. Maar wat is haar geheim?

Amy bewees haar haters het tegendeel en werd op haar 27e miljonair

De afgelopen jaren heeft Amy (bekend als FastForwardAmy), haar online coaching programma's meer dan 8.000 keer verkocht en daarmee een omzet van meer dan 5 miljoen euro gegenereerd. Als ondernemer met een miljoenenomzet en als host van één van België's best beluisterde podcasts, lijkt ze het geheim voor succes te hebben ontdekt. Maar wat is haar geheim?

Probeer Plug&Pay gratis
En bouw je eigen miljoenenbedrijf ;-)
Probeer Plug&Pay gratis
En bouw je eigen miljoenenbedrijf ;-)

€5,000,000+

Omzet gegenereerd

400,000+

Podcast luisteraars

66,000+

Volgers

Een afgewezen hypotheek

“Te jong (en te vrouw) om dit te bereiken”

Een aantal jaar geleden stond Amy op het punt haar droomhuis te kopen. Ze wachtte alleen nog op goedkeuring van de bank om haar hypotheek rond te krijgen. Maar toen het telefoontje kwam, was het een enorme teleurstelling: ''Hey Amy, we vinden dat je té hoog mikt voor een vrouw van jouw leeftijd. Daarom hebben we besloten je de lening niet te verstrekken.'' Amy kon het niet geloven: "Ik heb vorige week nog €200.000 aan sales gedaan! Hoe is dit mogelijk?"

Amy Vandeputte cheers

Luister niet naar de twijfelaars

€915.000 omzet in
2 maanden tijd

Amy wist dat er meer mensen 1-op-1 met haar wilden samenwerken dan ze daadwerkelijk aankon, dus creëerde ze een online programma dat al haar kennis bundelde.

Na het telefoontje van de bank, was ze vastberaden om zich niet tegen te laten houden. Zelfs als dat betekende dat ze haar huis contant zou afbetalen. Ze besloot haar programma Business Freedom Elevator™ aan meer mensen dan ooit te verkopen.

Ze lanceerde dit programma en in slechts twee maanden tijd kochten 375 mensen haar programma en realiseerde ze een omzet van € 915.000,-. En raad eens?

Ze kocht het huis.
Zonder financiering. 🔥

Een afgewezen hypotheek

“Te jong (en te vrouw) om dit te bereiken”

Een aantal jaar geleden stond Amy op het punt haar droomhuis te kopen. Ze wachtte alleen nog op goedkeuring van de bank om haar hypotheek rond te krijgen. Maar toen het telefoontje kwam, was het een enorme teleurstelling: ''Hey Amy, we vinden dat je té hoog mikt voor een vrouw van jouw leeftijd. Daarom hebben we besloten je de lening niet te verstrekken.'' Amy kon het niet geloven: "Ik heb vorige week nog €200.000 aan sales gedaan! Hoe is dit mogelijk?"


Luister niet naar de twijfelaars

€915.000 omzet in 2 maanden tijd

Amy wist dat er meer mensen 1-op-1 met haar wilden samenwerken dan ze daadwerkelijk aankon, dus creëerde ze een online programma dat al haar kennis bundelde.

Na het telefoontje van de bank, was ze vastberaden om zich niet tegen te laten houden. Zelfs als dat betekende dat ze haar huis contant zou afbetalen. Ze besloot haar programma Business Freedom Elevator™ aan meer mensen dan ooit te verkopen.

Ze lanceerde dit programma en in slechts twee maanden tijd kochten 375 mensen haar programma en realiseerde ze een omzet van € 915.000,-. En raad eens?

Ze kocht het huis.
Zonder financiering. 🔥

Amy Vandeputte cheers





Wat is haar geheim?

Hoe verkoopt Amy haar programma?

Op het moment van schrijven heeft Amy al meer dan veertien €50K+ sales dagen gehad en meer dan acht lanceringen die meer dan een ton aan omzet hebben gegenereerd. Het grootste deel van deze omzet kwam uit pre-order lanceringen.

Haar belangrijkste pijlers voor deze bizarre verkoopcijfers:

  • Altijd transparant zijn

  • Een ijzersterk aanbod creëren

  • Een wachtlijst opbouwen

  • Wachtlijst deelnemers e-mailen met het aanbod op de lanceringsdag

"Het lijkt wel een beetje op de ticketverkoop van Tomorrowland" zegt Amy. "Ik stuur de e-mail uit. Ik zie de cijfers en klanten blijven binnenstromen."


Wat is haar geheim?

Hoe verkoopt Amy haar programma?

Op het moment van schrijven heeft Amy al meer dan veertien €50K+ sales dagen gehad en meer dan acht lanceringen die meer dan een ton aan omzet hebben gegenereerd. Het grootste deel van deze omzet kwam uit pre-order lanceringen.

Haar belangrijkste pijlers voor deze bizarre verkoopcijfers:

  • Altijd transparant zijn

  • Een ijzersterk aanbod creëren

  • Een wachtlijst opbouwen

  • Wachtlijst deelnemers e-mailen met het aanbod op de lanceringsdag

"Het lijkt wel een beetje op de ticketverkoop van Tomorrowland" zegt Amy. "Ik stuur de e-mail uit. Ik zie de cijfers en klanten blijven binnenstromen."

De complete methode van Amy onthuld:

Amy heeft een briljante strategie ontwikkeld om haar online business explosief te laten groeien. Haar geheim? Het draait niet om ingewikkelde tactieken of complexe tools. Nee, het gaat juist om het optimaal benutten van populaire platformen en tegelijkertijd échte verbinding maken met je doelgroep. En deze aanpak kan ook voor jouw bedrijf werken!





De complete methode van Amy onthuld:


Amy heeft een briljante strategie ontwikkeld om haar online business explosief te laten groeien. Haar geheim? Het draait niet om ingewikkelde tactieken of complexe tools. Nee, het gaat juist om het optimaal benutten van populaire platformen en tegelijkertijd échte verbinding maken met je doelgroep. En deze aanpak kan ook voor jouw bedrijf werken!


Stap 1

TikTok om je

doelgroep te bereiken

null

Amy zet haar strategie in gang door de kracht van TikTok te benutten. Met pakkende en trending content weet ze duizenden views te genereren. Deze eerste stap is essentieel, omdat het de basis legt voor haar plan en haar in staat stelt een enorm bereik van potentiële klanten te bereiken.


Stap 2

Van TikTok naar Instagramnull

Na het opbouwen van een bereik op TikTok, focust Amy zich op Instagram. Daar combineert ze verschillende strategieën om verbinding te maken met haar publiek en hen om te zetten in klanten.

  • Reels: Amy maakt reels die haar doelgroep niet alleen vermaken, maar ook aansporen om zich aan te melden voor haar e-maillijst of naar haar podcast te luisteren. Ze maakt gebruik van tools zoals ManyChat om dit proces te automatiseren.
  • Kijkje achter de schermen: Om een sterkere en meer persoonlijke band op te bouwen, deelt Amy veel over haar leven en werk via haar Instagram Stories. Deze aanpak helpt haar publiek om de persoon achter het merk te leren kennen.
  • Live Sessies: Om nog meer te investeren in haar personal branding, gaat Amy regelmatig live op haar Instagram. Zo kunnen haar volgers rechtstreeks met haar in contact komen, vragen stellen en haar echt leren kennen.


Stap 3 en 4

Je leads 'opwarmen' via

emails en podcasts

null

Nadat ze haar Instagram-volgers heeft overtuigd om op haar e-maillijst te komen en naar haar podcast te luisteren, focust Amy zich op het 'warm' maken van de lead. Ze gebruikt luchtige e-mails en humor in haar podcast om een band op te bouwen, waardoor haar publiek zich meer op hun gemak voelt en vertrouwen krijgt in haar.

Ze maakt hiervoor slim gebruik van haar content, door haar live audio van Instagram om te zetten in podcastafleveringen. Hierdoor luisteren haar volgers regelmatig naar haar podcast en raken ze enthousiast voor haar producten.


Stap 5 en 6

Pre-order & lancering!amy-vandeputte-waitlist-hype-email-landingpage-checkout


Voor elke nieuwe lancering bouwt Amy een wachtlijst op door bonussen, kortingen en vroegtijdige toegang aan te bieden aan wachtlijst deelnemers.

''We zien een gemiddelde conversie van 10 tot 16% op onze wachtlijst voor elke lancering. Dus, als we bijvoorbeeld 100 sales willen maken, organiseren we een online event of een podcast om mensen naar die wachtlijst te krijgen, en we lanceren pas wanneer we minstens 600 tot 700 mensen op onze wachtlijst hebben.''

Met een e-mail funnel houdt Amy de mensen op de wachtlijst betrokken en enthousiast, waardoor ze nog meer worden opgewarmd voor de lancering. Zodra Amy's wachtlijst de 600 tot 700 mensen bereikt, weet ze dat het tijd is. Dan lanceert ze het programma. Dit is het spannende moment waarop ze een e-mail stuurt naar iedereen op de wachtlijst. In deze e-mail staat een link naar de verkooppagina, waar ze toegang krijgen tot de betaalpagina om het product te kopen.




Ook zo'n salesfunnel bouwen voor jouw online business? Zet in no-time je eigen salesfunnel online met Plug&Pay!

Probeer gratis

Stap 1
TikTok om je doelgroep te bereiken

Amy zet haar strategie in gang door de kracht van TikTok te benutten. Met pakkende en trending content weet ze duizenden views te genereren. Deze eerste stap is essentieel, omdat het de basis legt voor haar plan en haar in staat stelt een enorm publiek van potentiële klanten te bereiken.

Stap 2
Van TikTok naar Instagram

Na het opbouwen van een bereik op TikTok, focust Amy zich op Instagram. Daar combineert ze verschillende strategieën om verbinding te maken met haar publiek en hen om te zetten in klanten.

  • Reels: Amy maakt reels die haar doelgroep niet alleen vermaken, maar ook aansporen om zich aan te melden voor haar e-maillijst of naar haar podcast te luisteren. Ze maakt gebruik van tools zoals ManyChat om dit proces te automatiseren.
  • Kijkje achter de schermen: Om een sterkere en meer persoonlijke band op te bouwen, deelt Amy veel over haar leven en werk via haar Instagram Stories. Deze aanpak helpt haar publiek om de persoon achter het merk te leren kennen.
  • Live Sessies: Om nog meer te investeren in haar personal branding, gaat Amy regelmatig live op haar Instagram. Zo kunnen haar volgers rechtstreeks met haar in contact komen, vragen stellen en haar echt leren kennen.

Stap 3 and 4
Je leads 'opwarmen' via emails en podcasts

Nadat ze haar Instagram-volgers heeft overtuigd om op haar e-maillijst te komen en naar haar podcast te luisteren, focust Amy zich op het 'warm' maken van de lead. Ze gebruikt luchtige e-mails en humor in haar podcast om een band op te bouwen, waardoor haar publiek zich meer op hun gemak voelt en vertrouwen krijgt in haar.


Ze maakt hiervoor slim gebruik van haar content, door haar live audio van Instagram om te zetten in podcastafleveringen. Hierdoor luisteren haar volgers regelmatig naar haar podcast en raken ze enthousiast voor haar producten.

amy-vandeputte-waitlist-hype-email-landingpage-checkout

Stap 5, 6, 7 & 8
Pre-order & lancering!

Voor elke nieuwe lancering bouwt Amy een wachtlijst op door bonussen, kortingen en vroegtijdige toegang aan te bieden aan wachtlijst deelnemers.

''We zien een gemiddelde conversie van 10 tot 16% op onze wachtlijst voor elke lancering. Dus, als we bijvoorbeeld 100 sales willen maken, organiseren we een online event of een podcast om mensen naar die wachtlijst te krijgen, en we lanceren pas wanneer we minstens 600 tot 700 mensen op onze wachtlijst hebben.''

Met een e-mail funnel houdt Amy de mensen op de wachtlijst betrokken en enthousiast, waardoor ze nog meer worden opgewarmd voor de lancering. Zodra Amy's wachtlijst de 600 tot 700 mensen bereikt, weet ze dat het tijd is. Dan lanceert ze het programma. Dit is het spannende moment waarop ze een e-mail stuurt naar iedereen op de wachtlijst. In deze e-mail staat een link naar de verkooppagina, waar ze toegang krijgen tot de betaalpagina om het product te kopen.


Ook zo'n salesfunnel bouwen voor jouw online business?

Zet in no-time je eigen salesfunnel online met Plug&Pay!


Probeer gratis

Slim verkopen

30-50% van al haar klanten
betalen in termijnen

Een van de game-changers voor Amy is dat zij haar klanten de vrijheid biedt om op verschillende manieren te betalen. Niet iedereen heeft altijd de financiële middelen om haar programma's in één keer aan te betalen. Met Plug&Pay kan ze hen betalingstermijnen aanbieden, waardoor ze kunnen beginnen met verdienen voordat ze volledig in het programma investeren.

Daarnaast genereert Plug&Pay automatisch nauwkeurige facturen met de juiste btw-nummers en specificaties voor elke betalingstermijn, wat belastingaangifte eenvoudiger maakt, zelfs in het buitenland.

null

Amy Vandeputte met Plug&Pay award

Durf groot te dromen

Op naar de €10+ Miljoen 🚀

Met deze indrukwekkende resultaten is Amy een van de Plug&Pay-gebruikers die we met trots de €1M+ Award mochten overhandigen. Maar haar ambitie gaat verder — ze is al onderweg naar haar volgende mijlpaal van €10M+! Wat anderen daarvan vinden? Daar laat ze zich niet meer door tegenhouden. Pak de regie, ga achter je dromen aan en maak ze waar!

Word jij ons volgende succesverhaal?

Lanceer je product en start met verkopen in slechts 5 minuten!

Word jij ons volgende succesverhaal?

Lanceer je product en start met verkopen in slechts 5 minuten!